گل دختر من و بابایی

اخرین هفته ی انتظار

1392/12/8 16:30
نویسنده : مامانی
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من بابای حلما خانوم هستم...

 

 

ان شا الله این هفته چندین ماهه زحمت و سختی و مشکلات تمام میشه و یه دختر خانوم ماه به جمع خانواده دو نفره ما اضافه میشه

حسب الامر بانو اومدم اطلاع بدم که مسافر کوچولوی ما 5 شنبه افتخار دادن تا قدمه رنجه کنن و با شرفیاب شدنشون شادی مضاعفی به خونه ما بدن

ان شاله که خدا همه خونه ها رو پر از این شادیا کنه

با تشکر

92/12/8

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

افسونی
8 اسفند 92 22:56
مبارکهههههههههههههههههههههههههه به سلامتی پس کو عکس حلما خانوم
مامانی
پاسخ
سلام خوب بذارین برسه بعد عکسش رو هم ی ذاریم
مرجان
10 اسفند 92 16:59
سلام آقای پدرو نرگس جون قدم نورسیدتون مبارکه ه ه ه !لی لی لی لی لی لی پس بالاخره حلماخانم ماهم اومد'انشاله به سلامتی و درپناه خداو زیرسایه شمابزرگ بشه و روزی بیادکه بیاین و عکسهای عروسیشوبزارین و همچنان به مااطلاع بدین ممنون آقای پدرکه اطلاع دادین خیلی خوشحال شدم نرگس جون چطوره؟ازوضعیتش ماروباخبرکنین عکس حلماجونوکه میدونم خیلی خوشگله روبه زودی واسمون بزارین (ترجیحاعکس به تعدادزیادو اززوایای مختلف)آخه ما مامان گلیهاعاشق دیدن عکس نی نی هستیم روزهای شادی روبرای جمع قشنگ سه نفرتون آرزومندم
ماریا
10 اسفند 92 20:15
نرگس جون مبارک باشه عزیزم قدمش برات شادی روز افزون و خیر و برکت داشته باشه . سه تایی شدنتون هم مبارک باشه پس کو عکسش ؟؟؟؟؟ حالا که بسلامتی رسیده پس کو ؟؟؟ چرا تنبلی میکنید آخه ؟؟؟
مامان نیم وجبی بانو
11 اسفند 92 22:34
مبارکه..پس شکر خدا نرگسی هم زایمان کرد....انشاالله هردوشون خوب و سالم باشن....
افسونی
23 اسفند 92 20:33
پس کی میان این پرنسس شما
سمیه
26 اسفند 92 10:29
بابا بسه دونفری نگاه کردن به دخترتون عکسشو بذارید ماهم ببینیمش من یکی که مردم از انتظار
سمیه
8 فروردین 93 15:16
ای بابا مردیم از انتظار کشیدن عکس بذارید خب
مرجان
8 فروردین 93 21:31
یکماهه شدن گل دخترتون مبارک عید سه نفرتون هم مبارک پس کو عکسهای حلما خانوم؟
مرجان
21 فروردین 93 3:50
نرگس یه چی میگم بخند'ازبس منتظر عکس نینیت بودم و دلم پیشت بود یه روز تو ایام عید که شبکه جام جم (نمیدونم1یا2یا3) مهمان یه برنامه حجت الاسلام برمایی و خانم و نوزاد 24 روزش بودن که اسمش حلما بود'البته نینیشو از دور دیدم ولی خداییش شبیه نی نیت بود 'پیش خودم گفتم نکنه شما باشین(فکر میکردم یه حلما خانم اگه وجود داشته باشه اونم حلمای شماست) توهم دیدی تا این حد؟